Integracja programów Comarch OPTIMA i CDN XL z AtomStore

Biuro-LAND sp. z o.o.Wielu naszych klientów to przedsiębiorstwa działające w branży handlowej, prowadzące sprzedaż zarówno metodami tradycyjnymi, jak i za pośrednictwem internetu. Firmy te w codziennej pracy wykorzystują więc nie tylko programy do zarządzania przedsiębiorstwem, ale także oprogramowanie e-commerce, umożliwiające handel w sklepie internetowym.

TanieStruny.plNa zamówienie dwóch naszych klientów – Biuro-LAND Sp. z o.o. oraz firmy ZALEWSKI MUSIC zaprojektowaliśmy aplikację, integrującą programy CDN XL i OPTIMA z oprogramowaniem sklepu internetowego AtomStore.

 

 

Cel projektu

Integracja programów CDN XL/Comarch OPTIMA i AtomStore miała na celu zautomatyzowanie wprowadzania towarów do sklepu internetowego i obsługi zamówień. Dane miały być przesyłane pomiędzy aplikacjami automatycznie, bez potrzeby ingerencji użytkownika.

Realizacja

Zaprojektowany przez nas moduł integracji umożliwił import i eksport danych pomiędzy programami. Użytkownik instaluje i konfiguruje aplikację, która następnie pracuje już samodzielnie, nie wymagając ingerencji ze strony pracownika. Łącznik uruchamia się automatycznie, co określony czas sprawdzając, czy pojawiły się nowe dane, które należy przesłać pomiędzy programami.

Łącznik OPTIMA - AtomStore

Z programów Comarch OPTIMA i Comarch CDN XL zaczytywane są następujące dane:

  • kod towaru i numer katalogowy,
  • nazwa i opis towaru,
  • grupa towaru,
  • producent,
  • cena towaru i waluta,
  • typ ceny (netto lub brutto),
  • VAT sprzedaży,
  • waga towaru i jednostka wagi,
  • aktywność / nieaktywność towaru,
  • zdjęcia i inne atrybuty,
  • stany magazynowe,
  • status zamówienia.

Łącznik do programu CDN XL obsługuje również promocje.

Powyższe dane umożliwiają aktualizowanie na bieżąco oferty sklepu internetowego oraz informacji związanych z konkretnymi zamówieniami.

Z systemu AtomStore do Comarch OPTIMA i CDN XL zaczytywane są zamówienia sprzedaży wraz ze wszystkimi danymi, koniecznymi do ich zrealizowania. W przypadku złożenia zamówienia przez nowego klienta, który nie istnieje jeszcze w oprogramowaniu do prowadzenia firmy, łącznik tworzy nową kartę kontrahenta i uzupełnia ją danymi pochodzącymi z zamówienia:

  • akronimem kontrahenta,
  • nazwą kontrahenta,
  • danymi adresowymi (ulica, nr domu, nr lokalu, kod pocztowy, miasto, kraj),
  • NIP-em,
  • danymi przedstawiciela kontrahenta (imię i nazwisko, e-mail, nr telefonu).

Korzyści dla użytkownika

Łącznik pozwolił wyeliminować potrzebę ręcznego przepisywania danych pomiędzy dwoma niezależnymi programami. Dzięki temu, że aplikacja działa samodzielnie, nie ma również potrzeby nadzorowania przekazu danych. Dla naszych klientów oznacza to ogromną oszczędność czasu, poświęcanego na realizację zamówień i aktualizowanie oferty.

O klientach

GRUPA Biuro-LAND jest spółką kapitałową od wielu lat działającą na rynku polskim w branży biuro-serwisowej. Firma rozpoczęła działalność rozpoczęła w 1995r. Biuro-LAND Sp. z o.o. codziennie zaopatruje setki klientów na terenie całego kraju w produkty niezbędne do funkcjonowania biura. Klientami firmy są duże korporacje, instytucje państwowe oraz małe i średnie przedsiębiorstwa działające w każdej branży.

Firma ZALEWSKI MUSIC prowadzi sklep internetowy taniestruny.pl – specjalistyczny sklep dla gitarzystów, oferujący największy w Polsce wybór akcesoriów gitarowych. ZALEWSKI MUSIC to młoda, prężnie rozwijająca się firma o zasięgu ogólnokrajowym.

Rozbudowa programów Comarch OPTIMA i CDN XL

Projektujemy rozwiązania na indywidualne zamówienie naszych klientów. Jeżeli jesteś zainteresowany rozszerzeniem możliwości swojego oprogramowania, skontaktuj się z naszym specjalistą >>

Zobacz również

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *