Aplikacja ułatwiająca współpracę z UPS i DPD

Kolejne wdrożenie aplikacji, która ułatwia firmom korzystającym z usług firm kurierskich UPS i DPD tworzenie dokumentów KP i rozliczanie faktur w systemie Comarch ERP XL.

Cel projektu:

Usprawnienie procesu rozliczania faktur za przesyłki wysyłane za pobraniem przy współpracy z firmą kurierską.

Działanie Programu:

Firma kurierska wysyła zestawienie z informacjami o przesyłkach oraz wpłatach.
Stworzona przez nas aplikacja zaczytuję przesłane pliki, a następnie generuję w programie Comarch ERP XL dokumenty KP.

Aplikacja współpracująca z UPS

Dokumenty KP są następnie powiązane z odpowiednimi fakturami, dzięki czemu następuję ich automatyczne rozliczenie.

Korzyści/Rezultaty

Wdrożona aplikacja stanowi udogodnienie dla pracowników firmy wysyłającej przesyłki za pobraniem za pośrednictwem kuriera. Użytkownicy aplikacji nie muszą tracić czasu na wystawianie dokumentów KP oraz nie muszą odszukiwać faktur, które zostały już zapłacone. Dzięki automatyzacji nastąpiło usprawnienie procesu rozliczania faktur za przesyłki pobraniowe oraz zniwelowanie błędów pracowników. Implementacja programu stanowi kontynuację poprzednich projektów, dotyczących automatycznej wymiany danych z firmami kurierskimi. Poniżej mogą Państwo zapoznać się z wdrożonymi wcześniej projektami dla firm współpracującymi z : DPD, UPS

Programy dedykowane:

W celu zapoznania się z możliwościami programów dedykowanych, proszę skontaktować się z nami.

Zobacz również

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *