Jak w Optima 2015 uruchomić integracje z Sendit?

Optima 2015 wzbogaciła się o nową funkcję-intergracja z  Sendit. Nie ma potrzeby oddzielnie logować się do portalu Sendit. Teraz można zamówić kuriera i wysłać paczki  automatycznie z poziomu Comarch Optima.

Jakie warunki należy spełnić aby móc z tego korzystać?

  • Założyć konto w serwisie SendIT.pl (robimy to automatycznie z poziomu Comarch Optima)
  • Nasz system Comarch Optima musi być na gwarancji (po upływie  gwarancji mamy tylko podgląd do paczek historycznych)

Faktury po korzystaniu z usługi otrzymujemy co miesiąc. Jest możliwość otrzymywania faktury papierowej. Będzie ona wysyłana na adres wpisany na koncie Sendit.

Dostępni kurierzy.

W usłudze Optima 2015 Sendit PL jest dostępny tylko jeden kurier -DPD. Koszt usługi został przedstawiony poniżej w grafice.

dpd

Rozpoczęcie pracy, czyli jak zrobić żeby działało.

Na początku należy założyć i skonfigurować nasze konto w Sendit. Oczywiście te wszystkie czynności wykonujemy w Optimie wybierając Konfiguracja -> Firma ->Ogólne -> Współpraca z Sendit.

12

W jaki sposób dodawać zlecenie wysyłki?

Zalecamy tworzenie zleceń bezpośrednio z dokumentów handlowych/ magazynowych, wtedy automatycznie będą przenoszone dane kontrahentów.

3  4

Optima 2015 Sendit PL pozwala również śledzić na bieżąco status naszej paczki.

Po złożonym zamówieniu od razu otrzymamy numer zlecenia oraz planowany termin przyjazdu kuriera. W tym miejscu możemy również anulować zlecenia.

5

 

Jeżeli wysyłacie Państwo paczki bezpośrednio do kurierów (np. DPD, DHL, UPS, 7-k, Poczta Polska,  Paczkomaty InPost) to dysponujemy gotowi integracjami zarówno do optimy jak i XL-a. Skontaktuj się z nami.

Zobacz również

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *