Integracja Paczkomaty INPOST z Comarch ERP Optima i XL

Każdy sprzedający w internecie spotkał się zapytaniem ze strony klientów o możliwość wysłania paczki do Paczkomatów. Wzrost popularności takiej formy dostawy wśród użytkowników spowodował potrzebę automatyzacji tej formy zamówienia u sprzedawców. Dlatego kolejnym usprawnieniem, który przygotowaliśmy dla wszystkich, którzy sprzedają w internecie przy wykorzystaniu Comarch ERP Optima lub Comarch ERP XL  było napisanie dodatku połączenia ERP’a z Paczkomatami. Po wyborze przez klienta opcji dostarczenia naszego zamówienia do Paczkomatu, w naszym programie potrzebujemy dosłownie dwa kliknięcia (lub żadnego jeśli korzystamy z automatycznego silnika procesów) po czym mamy przygotowany sticker (nalepkę) na paczkę  i spokojnie oczekujemy na kuriera który dostarczy ją do wybranego paczkomatu. Obsługujemy również Allegro Polecone INPOST jak i opcje bezpłatnego zwrotu z Allegro.

Cały dodatek którzy przygotowaliśmy ma służyć oszczędności czasu w naszym biznesie. Nikt z nas po otrzymaniu zamówienia z dostarczeniem do Paczkomatu nie chce logować się na stronę  InPost po czym uzupełniać wszystkie dane zamówienia, adres dostarczenia, wybrać wielkość paczki, przygotować opcje do druku i dopiero otrzymać  gotowy list przewozowy- poświęcając na te czynności mnóstwo czasu.

inpost

Gdy naszym programem jest ERP Comarch Optima czy tez Comarch ERP XL cały powyższy proces ma się odbywać automatycznie. Wykorzystujemy do tego nasze oprogramowanie tzw. silnik procesów. To serce całej automatyzacji. To on przetwarza dane i zaciąga je z aukcji po czym po odpowiedniej konfiguracji(zależnej od indywidualnego wyboru) loguje się automatycznie w systemie paczkomatów, uzupełnia dane przesyłki nabywcy i w połączeniu z drukarką drukuje nam list przewozowy. Cały proces ma trwać szybko, bezbłędnie i niezależnie od nas.

paczko

Dlaczego to jest tak ważne? Paczkomaty stały się jednym z popoularnych sposobów docierania naszych paczek do klientów. Bardzo dużo zamówień realizowane jest właśnie w ten sposób. Gdy cały proces jest robiony ręcznie zabiera on potężną ilość czasu oraz powoduje zajęcie zasobów ludzkich ponieważ każde dane trzeba wpisywać ręcznie do arkuszy w paczkomatach. Nasza aplikacja cały proces zastępuje automatycznym zaciąganiem informacji z karty towaru z ERpa albo podczas wpisywania danych podczas składania zamówienia na serwisie Allegro czy tez w innym sklepie.

Jeśli prowadzisz sprzedaż i jedną z opcji dostarczenia przesyłki są Paczkomaty to nasze narzędzie jest dla Ciebie.

Skontaktuj się z naszymi specjalistami, a pokażemy jak możesz wykorzystać to w swojej firmie.

Zobacz również

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *