Integracja Amazon z Comarch ERP XL

Jednym z kluczowych projektów realizowanych przez nas w ubiegłym roku było opracowanie modułu integracji oprogramowania Comarch XL z serwisem Amazon.Integracja Comarch ERP XL z Amazon Naszym celem było przygotowanie dla klienta kompleksowego rozwiązania automatyzującego proces sprzedaży w serwisie Amazon, z jednoczesnym zintegrowaniem modułu stanów magazynowych ze wszystkimi platformami sprzedażowymi, na których działa nasz klient.

Jak już pisaliśmy w poprzednim artykule dotyczących podsumowania naszej działalności w roku 2015, zrealizowaliśmy wiele modułów integracyjnych dla platform sprzedażowych, a także opracowaliśmy autorski silnik procesów automatyzujący wszystkie powtarzalne czynności. W ten zestaw wpisuje się także moduł integracji z Amazon, który jest w pełni kompatybilny z pozostałymi składowymi pakietu.

Podstawowe korzyści z integracji

Integracja z Amazon przyniosła naszemu klientowi wiele korzyści związanych z obsługą sprzedaży. Przede wszystkim dzięki naszemu modułowi możliwa jest edycja opisów produktu z poziomu systemu XL, co znacznie usprawnia pracę, zwłaszcza w przypadku oferowania wielu produktów. Edycja ofert została maksymalnie uproszczona, dzięki czemu niepotrzebna jest specjalistyczna wiedza, aby korzystać z naszego rozwiązania.

Jak wspominaliśmy, integracja z Amazon jest kompatybilna z pozostałymi modułami sprzedażowymi, które opracowaliśmy. Efektem tego jest m.in. automatyczna synchronizacja stanów magazynowych pomiędzy różnymi platformami sprzedażowymi. Oznacza to, że sprzedaż poprzez Amazon skutkuje zmniejszeniem liczby dostępnych sztuk produktów na wszystkich zintegrowanych platformach sprzedażowych. Ważnym elementem integracji jest również pełna obsługa płatności za zamówione produkty, w tym obsługa płatności przez Paypal, będący popularnym środkiem płatniczym na zachodzie.

Łatwiejsza jest również obsługa klienta o dokonaniu zamówienia. Dzięki zintegrowaniu Amazon z XL zamówienie generuje w systemie kartę klienta, na której znajdują się dane dotyczące wysyłki czy sposób dostawy. Dzięki temu jedynym zadaniem po stronie przedsiębiorcy jest przygotowanie zamówienia do wysyłki i obsługa ewentualnej korespondencji z klientem.

Podsumowując, integracja z Amazon przynosi następujące korzyści:

 

  • Możliwość ustalania różnych cen dla różnych platform sprzedażowych (nie tylko Amazon)
  • Jednoczesna obsługa wielu platform Amazon
  • Automatyczna synchronizacja stanów magazynowych z innymi platformami sprzedaży
  • Automatyczne utworzenie karty klienta, wraz z danymi adresowymi i sposobem dostawy
  • Znaczne przyspieszenie i ułatwienie dla pracowników obsługi zamówień
  • Odbieranie płatności za towar
  • Integracja z systemem Paypal

Integracja sprzedaży z naszymi modułami stanowi bardzo znaczące usprawnienie dla przedsiębiorców. Aby osiągnąć najwyższą wydajność zachęcamy do kontaktu z naszymi specjalistami, aby pomogli Państwu dobrać odpowiedni pakiet modułów usprawniających korzystanie z systemu.

Zobacz również

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *