Podsumowanie 2017 w FUTURITI!

Od ponad miesiąca o roku 2017 mówimy nie inaczej, jak w czasie przeszłym. To też dobry czas, aby po intensywnym styczniu spojrzeć na poprzednie cztery kwartały i podsumować nasze działania.

Co wydarzyło się w 2017 roku?

Poprzednie 12 miesięcy było intensywnym okresem dla całego zespołu. Wykonaliśmy w tym czasie kawał roboty, której efektami chcemy się dziś podzielić z czytelnikami naszego bloga:

  • rok rozpoczęliśmy od realizacji kilku dużych kontraktów pozyskanych jeszcze przed Sylwestrem, co spowodowało natłok pracy w pierwszych tygodniach 2017,
  • początek marca upłynął pod znakiem przeprowadzki – zmieniliśmy biuro na bardziej odpowiadające naszym potrzebom. Dzięki temu mamy teraz do dyspozycji ponad 200 m kw., większą serwerownię, dwie sale konferencyjne i wystarczająco dużo miejsca na usprawniony monitoring naszych klientów (o tym wszystkim przeczytacie w specjalnym tekście, który ukazał się na blogu tuż po przeprowadzce),
  • rok 2017 upłynął również pod znakiem debiutów. W połowie roku wprowadziliśmy na rynek xSale – narzędzie do automatyzowania sprzedaży wielokanałowej, które zdobywa coraz większe uznanie wśród naszych klientów. W ostatnich tygodniach 2017 roku zakończyliśmy również pracę nad systemem WMS wspomagającym zarządzanie magazynem,
  • wiele ciekawych nowinek pojawiło się również w 4Hero – stworzonym przez nas systemie CRM. Firmom z niego korzystającym umożliwiliśmy m.in. planowanie pracy konkretnym pracownikom, kolorowe etykiety statusów klientów, odświeżony kalendarz i pocztę, oraz szablony e-mail,
  • zwiększyliśmy zatrudnienie w serwisie, dziale handlowym i wśród developerów aby móc realizować jeszcze więcej ciekawych i wymagających projektów,
  • dzięki większym zespołom rozpoczęliśmy nowe wdrożenia XL-a pozyskane przez nasz dział handlowy,
  • osiągnęliśmy 14% wzrostu (fajnie pracuje się w firmie, która rośnie szybciej niż rynek) 🙂
  • z końcem roku rozpoczęliśmy przygotowania do największej zmiany w historii firmy: zmiany nazwy oraz formy działalności. Wszystko po to, aby od początku roku 2018 rozpocząć działanie jako FUTURITI Sp. z o. o.

 

  • również w grudniu odwiedził nas Św. Mikołaj pozostawiając każdemu pracownikowi na biurku spersonalizowany firmowy kubeczek,

Oprócz tego w 2017 roku:

  • wypiliśmy ponad 17000 kubków kawy,
  • 3 pracowników kupiło nowe samochody,
  • opublikowaliśmy na naszym firmowym blogu 34 wpisy,
  • odkryliśmy 2 świetne restauracje serwujące domowe jedzenie,
  • kupiliśmy 10 krzeseł, 12 klawiatur i 15 myszek komputerowych.

Jakie plany mamy na 2018 rok?

Mimo, że od początku stycznia działamy oficjalnie jako Futuriti Sp. z o. o. nie porzuciliśmy idei, które kultywowaliśmy jako ALPOL. Dlatego przez kolejne 12 miesięcy:

  • zgodnie z naszym motto, wciąż będziemy pomagać przedsiębiorcom osiągać ich cele,
  • będziemy rozbudowywać nasze zespoły, aby podejmować się jeszcze większej ilości projektów,
  • będziemy zdobywać kolejnych klientów, dla których stworzymy świetne rozwiązania biznesowe.

I o tym wszystkim napiszemy w kolejnym rocznym podsumowaniu, na które już teraz serdecznie zapraszamy 🙂

Zobacz również

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *