Opinie o serwisie FUTURITI w 2017 roku

Rok 2017 w naszym serwisie był niezwykle aktywny. Obsługa obecnych klientów, wdrożenia prowadzone dla nowych – to wszystko zapewniało mnóstwo pracy wszystkim pracownikom działu. Czy daliśmy radę? Jakie opinie o pracy serwisu otrzymaliśmy w ankietach? To wszystko prezentujemy w naszym najnowszym wpisie na blogu.

Wychodzimy z założenia, że w pracy warto dawać z siebie zawsze 100%. Nasze zadania chcemy wykonywać jak najlepiej i najwydajniej. Czy nam się to udaje? Aby to sprawdzić w ramach prowadzonych działań serwisowych do każdego klienta po zakończeniu prac serwisowych wysyłamy automatycznie ankietę z prośbą o ocenę jakości naszych usług. W 2017 roku nasi klienci wypełnili 262 ankiet. Wyniki prezentujemy na poniższej infografice:

Podsumowując wyniki ankiety:

  • dla 94% klientów czas reakcji na zgłoszenie był odpowiedni (62% uznało nawet, że szybszy niż oczekiwali!),
  • 97% klientów uznało, że konsultant ich obsługujący był kompetentny,
  • również 97% klientów odpowiedziało TAK na pytanie, czy konsultant starał się zrozumieć ich problem,
  • identyczna ilość osób wypełniających ankiety uznała, że przy kolejnym problemie również chętnie skorzysta z pomocy naszego serwisu,
  • na pytanie „Czy Twój problem został rozwiązany?” aż 92% klientów odpowiedziała twierdząco, dla 4% problem został rozwiązany częściowo.

Dodatkowo na końcu każdej z ankiet umieściliśmy pole do wpisania własnego komentarza. Cieszy nas, że możemy Wam pochwalić się m.in. takimi:

„Szybkie i bez błędne ogarnięcie case’a. Świetnie przekazane informacje mailowo o wykonywanych na bieżąco czynnościach dotyczących przeprowadzenia case’a!”

„Każdorazowe wysłanie zlecenia na helpdesk FUTURITI napawa mnie radością!”

„Pan Stanisław stanął na wysokości zadania. Wytłumaczył mi wszystkie kwestie, które mnie interesowały.”

Dziękujemy za wszystkie opinie, jakie otrzymaliśmy od naszych klientów. Szczególnie cenimy sobie te, w których otrzymaliśmy wskazówki dotyczące proponowanych zmian w pracy naszego serwisu. Bierzemy je wszystkie pod uwagę i wdrażamy te, które pozwolą nam jeszcze lepiej wykonywać naszą pracę.

Zobacz również

1 komentarz

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *