Początek nowego roku to dobry moment na różnego rodzaju podsumowania. Dlatego i my chcielibyśmy podzielić się z Wami tym, co działo się u nas przez ostatnie 12 miesięcy i jakie opinie Futuriti otrzymaliśmy od naszych klientów.
Na poziomie codziennej pracy ważne dla nas jest to, czy dokładnie spełniamy wymagania i oczekiwania naszych klientów. Chcemy być na bieżąco i wiedzieć, co się sprawdza, a co należy poprawić, aby skorygować już zaistniałe nieprawidłowości.
Jednym ze sposobów na pozyskanie rekomendacji klientów o pracy naszego serwisu jest automatyczne wysyłanie każdemu klientowi zaproszenia do wypełnienia ankiety po zakończeniu działań serwisowych. W krótkiej ankiecie pytamy Was o Wasze doświadczenia i poziom satysfakcji wynikający z kontaktu z serwisem.
Po wysłaniu ankiety i otrzymaniu odpowiedzi możemy wyciągnąć następujące wnioski:
- aż 96% klientów uznało, że czas reakcji na zgłoszenie był odpowiedni (63,7% ankietowanych stwierdziło nawet, że był on szybszy niż oczekiwali),
- nasi konsultanci są kompetentni i dążą do rozwiązania problemu, co potwierdziło 97% klientów
- podobny odsetek osób wypełniających ankiety odpowiedział TAK na pytanie, czy przy kolejnym problemie skorzysta ponownie z pomocy serwisu Futuriti,
- generalnie rozwiązujemy problemy klientów całkowicie, jednak mamy 5% tematów, w których problem został rozwiązany częściowo. Na tej grupie tematów chcemy się skupić, aby poprawić ten wskaźnik w nowym 2020 roku.
Ponadto na końcu każdej ankiety dołączyliśmy dodatkowe pole umożliwiające wpisanie uwag i komentarzy przez respondenta. Jesteśmy bardzo dumni z tego, że możemy pochwalić się rzetelnymi opiniami naszych klientów:
Pani Martina przeprowadziła szkolenie bardzo kompetentnie. Wyszła jedna sprawa, nad którą obiecała popracować i udzielić informacji. Generalnie jesteśmy bardzo zadowoleni.
Problem rozwiązany z prędkością światła.
Jak zwykle, pełen profesjonalizm!
Dziękuję za najlepszą pomoc 🙂
Dziękujemy za każdą z 544 opinii, jakie otrzymaliśmy w 2019 roku. Największą wartość mają dla nas te odpowiedzi, które wskazują nam, w jakim kierunku powinniśmy się rozwijać i jak ulepszać swoją ofertę. Bierzemy pod uwagę wszystkie wskazówki naszych klientów i wdrażamy te, który uczynią korzystanie z serwisu Comarch czy Futuriri jeszcze prostszym.
